Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Apartamentów i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu Apartamentów oraz zobowiązuje się do zapoznania się i przestrzegania Regulaminu Apartamentów.
Regulamin obowiązuje Wszystkich Gości Apartamentów.
Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji oraz na stronie internetowej https://mazurskieapartamenty.com.pl/
DOBA HOTELOWA
W przypadku klientów indywidualnych dobę hotelową rozpoczyna się o godz. 15.00, a kończy o godz. 11.00. Zmiana godzin doby hotelowej lub/i przedłużenie pobytu możliwe jest wyłącznie w uzgodnieniu z pracownikami ośrodka.
Cisza nocna obowiązuje w godzinach od 22.00 do 7.00 rano.
REZERWACJA I MELDUNEK
Podstawą do zameldowania Gościa jest wypełnienie i podpisanie Karty Meldunkowej.
Ośrodek może odmówić przyjęcia Gościa, który rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzeniu szkody na mieniu hotelowym lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników Apartamentów lub innych osobach przebywających w Ośrodku.
Opłata za pobyt następuje w dniu meldunku.
ZASADY KORZYSTANIA Z OBIEKTU
Ośrodek ma obowiązek zapewnić:
warunki pełnego i bezpiecznego wypoczynku gościa zgodnie z umową
należytą obsługę w zakresie wszystkich świadczonych przez Apartamenty usług.
Goście korzystający z usług Apartamentów zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w do próśb pracowników Apartamentów.
Na terenie Apartamentów zabronione jest: a) zakłócanie spokoju i wypoczynku, b) palenie ognisk bez uzgodnienia z pracownikiem ośrodka, c) nieprzyzwoite, wulgarne zachowania, d) zaśmiecania i zabrudzanie ośrodka.
Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe i pieniądze pozostawione w pokoju i miejscach ogólnodostępnych. Możliwe jest pozostawienie depozytu w recepcji ośrodka.
W naszym ośrodku ze szczególną uwagą rozwijamy tereny zielone. Za wszelkie zniszczenia roślin, w tym kwietników pobierana będzie opłata zgodnie z wartością powstałych szkód.
Wszelkie usterki zauważone w trakcie pobytu winny być zgłaszane na bieżąco pracownikom recepcji. Usterki będą na bieżąco usuwane przez konserwatora.
Wszelkie szkody powstałe z winy Gościa rozliczane będą na koszt Gościa.
Parkowanie odbywa się wyłącznie na miejscach parkingowych wyznaczonych do tego celu lub w miejscach wskazanych przez pracowników ośrodka.
Na terenie ośrodka obowiązuje ograniczenie prędkości do 20 km/h.
Zabrania się mycia samochodów oraz pojazdów mechanicznych na terenie ośrodka bez uzgodnienia tego z pracownikiem ośrodka.
W przypadku zgubienia klucza do pokoju pobierana jest opłata w wysokości 30 zł.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa Gości ośrodek jest monitorowany. Za odczyt z kamer na życzenie pobierana jest opłata w wysokości 50 zł.
Gość ośrodka bierze całkowitą odpowiedzialność za zdarzenia wynikłe pod wpływem alkoholu podczas pobytu w Apartamentach „Jak tu miło”
Wszelkie ewentualne reklamacje z tytułu nienależycie świadczonych usług należy zgłaszać bezpośrednio pracownikom recepcji, niezwłocznie po zaistnieniu przyczyny zgłoszenia. Reklamacje będą rozstrzygane na bieżąco.
PLAC ZABAW
Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 2 do 12 lat.
Dzieci korzystające z placu zabaw muszą znajdować się pod opieka osób dorosłych.
Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie.