Granat-2

Regulamin ośrodka

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Apartamentów i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu Apartamentów oraz zobowiązuje się do zapoznania się i przestrzegania Regulaminu Apartamentów.
  2. Regulamin obowiązuje Wszystkich Gości Apartamentów.
  3. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji oraz na stronie internetowej https://mazurskieapartamenty.com.pl/

DOBA HOTELOWA

  1. W przypadku klientów indywidualnych dobę hotelową rozpoczyna się o godz. 15.00, a kończy o godz. 11.00. Zmiana godzin doby hotelowej lub/i przedłużenie pobytu możliwe jest wyłącznie w uzgodnieniu z pracownikami ośrodka. 
  2. Cisza nocna obowiązuje w godzinach od 22.00 do 7.00 rano.

REZERWACJA I MELDUNEK

  1. Podstawą do zameldowania Gościa jest wypełnienie i podpisanie Karty Meldunkowej.
  2. Ośrodek może odmówić przyjęcia Gościa, który rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzeniu szkody na mieniu hotelowym lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników Apartamentów lub innych osobach przebywających w Ośrodku.
  3. Opłata za pobyt następuje w dniu meldunku.

ZASADY KORZYSTANIA Z OBIEKTU

  1. Ośrodek ma obowiązek zapewnić:
  • warunki pełnego i bezpiecznego wypoczynku gościa zgodnie z umową
  • należytą obsługę w zakresie wszystkich świadczonych przez Apartamenty usług.
  1. Goście korzystający z usług Apartamentów zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w do próśb pracowników Apartamentów.
  2. Na terenie Apartamentów zabronione jest: a) zakłócanie spokoju i wypoczynku, b) palenie ognisk bez uzgodnienia z pracownikiem ośrodka, c) nieprzyzwoite, wulgarne zachowania, d) zaśmiecania i zabrudzanie ośrodka.
  3. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe i pieniądze pozostawione w pokoju i miejscach ogólnodostępnych. Możliwe jest pozostawienie depozytu w recepcji ośrodka.
  4. W naszym ośrodku ze szczególną uwagą rozwijamy tereny zielone. Za wszelkie zniszczenia roślin, w tym kwietników pobierana będzie opłata zgodnie z wartością powstałych szkód.
  5. Wszelkie usterki zauważone w trakcie pobytu winny być zgłaszane na bieżąco pracownikom recepcji. Usterki będą na bieżąco usuwane przez konserwatora.
  6. Wszelkie szkody powstałe z winy Gościa rozliczane będą na koszt Gościa.
  7. Parkowanie odbywa się wyłącznie na miejscach parkingowych wyznaczonych do tego celu lub w miejscach wskazanych przez pracowników ośrodka.
  8. Na terenie ośrodka obowiązuje ograniczenie prędkości do 20 km/h.
  9. Zabrania się mycia samochodów oraz pojazdów mechanicznych na terenie ośrodka bez uzgodnienia tego z pracownikiem ośrodka.
  10. W przypadku zgubienia klucza do pokoju pobierana jest opłata w wysokości 30 zł.
  11. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Gości ośrodek jest monitorowany. Za odczyt z kamer na życzenie pobierana jest opłata w wysokości 50 zł.
  12. Gość ośrodka bierze całkowitą odpowiedzialność za zdarzenia wynikłe pod wpływem alkoholu podczas pobytu w Apartamentach „Jak tu miło”
  13. Wszelkie ewentualne reklamacje z tytułu nienależycie świadczonych usług należy zgłaszać bezpośrednio pracownikom recepcji, niezwłocznie po zaistnieniu przyczyny zgłoszenia. Reklamacje będą rozstrzygane na bieżąco.

PLAC ZABAW

  1. Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 2 do 12 lat.
  2. Dzieci korzystające z placu zabaw muszą znajdować się pod opieka osób dorosłych.
  3. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie.